Susține activitatea noastră!

Activiatea noastră necesită multă dăruire, muncă, perseverenţă, experienţă, profesionalism şi energie pozitivă. Pe toate acestea le avem şi le aducem din plin la fiecare antrenament, în mod constant. Împreună facem ca ASR să devină o adevărată familie. Acest sentiment îl împărtăşesc cei mai mulţi dintre voi care aţi păşit pe tatami. Dojo-ul este un loc în care ne putem regăsi echilibrul (atât fizic, cât și emoțional) şi unde ne simţim minunat!

Din punct de vedere organizaţional, susţinerea activităţii necesită însă şi bani. Cotizaţiile lunare ne ajută să plătim chiria şi restul cheltuielilor administrative, însă nu ne permit dezvoltarea continuă, îmbunătăţirea şi dotarea dojo-ului cu noi echipamente, aducerea la curs a copiilor cu pontențial (dar fără posibilități financiare) etc… Există însă mai multe facilități fiscale ce pot rezolva partea financiară – iată mai jos câteva din ele.

Varianta 1: SPONSORIZARE

Ne poți ajuta să ne continuăm proiectele, să dezvoltăm activitatea și să ne îndeplinim planurile de viitor devenind sponsorul nostru. Pentru aceasta, trebuie semnat un contract de sponsorizare și apoi transferați banii în contul nostru:

                                Cont bancar (IBAN): RO37 INGB 0000 9999 0544 8735, deschis la ING Bank

                                Beneficiar: ACS Academia Aiki Seishin Ryu

Iar dacă firma ta are profit și plătește impozit, atunci ne poți sponsoriza fără să te coste – detalii și condiții de încadrare găsiți mai jos. Concret, suma pe care ne-o oferi se poate scădea direct din impozitul datorat statului (micșorând astfel impozitul pe profit plătit efectiv de firmă către stat).

 

SPONSORIZEAZĂ FĂRĂ SĂ TE COSTE!

Ne poți ajuta să ne continuăm proiectele, să dezvoltăm activitatea și să ne îndeplinim planurile de viitor devenind sponsorul nostru. Dacă firma ta are profit și plătește impozit, ne poți sponsoriza, iar suma pe care ne-o oferi se scade direct din impozitul datorat statului (micșorând astfel obligațiile de plată către stat).

Facilitățile cu privire la sponsorizări sunt reglementate în Codul fiscal – în Titlul II – Impozit pe profit, Cap.2 – Calculul rezultatului fiscal, Art.25 – Cheltuieli, Alineatul (4), Litera i). Iar normele metodologice le găsiți aici.

Pe scurt, sponsorizările făcute de companii se scad direct din impozitul pe profit dacă sunt îndeplinite cumulativ urmatoarele condiții:

  • nu depasesc 20% din impozitul pe profit datorat;
  • sunt în limita a 0,5% din cifra de afaceri.

În plus, prin ordonanța de urgență 102/2013 privind modificarea Codului Fiscal s-a introdus un element nou care face ca această facilitate să devină și mai accesibilă. Astfel, începând cu 01.01.2014, sumele care nu pot fi scăzute din impozitul pe profit (pentru că depășesc baremul anual specificat mai sus) se reportează în următorii ani, până la cel mult 7 ani consecutivi. Recuperarea acestor sume se va efectua în ordinea înregistrării lor în contabilitate, în aceleași condiții de mai sus, la fiecare termen de plată a impozitului pe profit.

Așadar, conform Codului Fiscal, ai posibilitatea de a face o sponsorizare fără ca acest lucru să te coste suplimentar!! Poți, astfel, decide chiar tu domeniul în care să fie folosiți o parte din banii pe care altminteri oricum îi plătești sub formă de impozit către Bugetul de Stat.

CUM PROCEDEZI?

Totul se întâmplă în doi pași simpli:

  • PASUL 1: semnăm un contract de sponsorizare standard (conform legii);
  • PASUL 2: compania ta plătește suma convenită, prevăzută în contract, până cel târziu la sfârșitul anului, printr-o plată obișnuită (transfer bancar) ce va fi înregistrată contabil, la fel ca orice altă cheltuială. În momentul plății impozitului pe profit, această sumă va fi scazută din totalul impozitului, micșorând astfel obligațiile de plată ale companiei către bugetul de stat.

Descarcă AICI prezentarea noastră în format PDF, pentru a o putea trimite pe email către directorul sau administratorul firmei (sau altor prieteni/firme).

Îți mulțumim anticipat!

 


 

Varianta 2: DONEAZĂ

Această variantă este disponibilă oricând, pentru oricine. Puţin câte puţin, vom putea strânge fondurile necesare pentru realizarea unui centru sportiv multidisciplinar în care să derulăm toate activităţile educativ-sportive plănuite, precum și burse de studiu pentru copiii talentați și cu potențial, care nu au posibilitățile financiare de a urma astfel de cursuri! Spaţiul va fi dedicat în principal studiului şi practicării artelor marţiale și va fi dotat cu toate echipamentele necesare, de care să beneficieze toţi cursanţii noştri – de la cei mici, la cei mari.

Promovăm educaţia prin sport şi autocunoaşterea prin artele marţiale. De peste 14 ani schimbăm lumea, cu paşi mici, modelând oamenii unul câte unul. Am început-o inițial în 2004 prin şcoala Yoshinkan Aikido şi o continuăm acum prin Academia Aiki Seishin Ryu (organizație înființată în 2015).

Şi povestea continuă – fă parte şi tu din ea!

SUCCESUL are autor comun. Împreună facem diferenţa.

Implică-te! Lasă-ţi amprenta asupra acestui proiect.

Te invităm să ni te alături pentru a transforma acest vis în realitate! Poţi susţine în mod real Academia Aiki Seishin Ryu
făcând o donaţie în bani. Mai jos ai detaliile bancare unde poți contribui și tu.

IBAN:   RO37 INGB 0000 9999 0544 8735   (cont deschis la ING Bank)

Beneficiar: ACS Academia Aiki Seishin Ryu

Avem un obiectiv ambiţios:
Strângerea banilor necesari pentru realizarea unui Centru Sportiv multidisciplinar în care să putem derula toate activitățile educativ-sportive pe care le-am plănuit!

Îţi mulţumim pentru implicare!

 handprint

 

 


Varianta 3: CAMPANIA 2% – Redirecționează doi la sută din impozitul pe venit

(numai pentru persoane fizice)

 

Dragi iubitori ai sportului și artelor marțiale,

Dacă sunteţi interesaţi să contribuiţi la proiectele noastre, prevederile legale în vigoare vă oferă acum posibilitatea de a ne sprijini financiar, fără ca acest lucru să vă afecteze bugetul.

Conform legii 571/2003 contribuabilii persoane fizice pot direcționa către o organizație non-profit 2% din impozitul pe venit pe care l-au plătit deja statului sub formă de impozit pe parcursul anului trecut (și care ar rămâne, altfel, la bugetul statului și la discreția acestuia). Practic, prin direcționarea a 2% din impozit cetățeanul dictează statului modul în care vrea să fie cheltuită o parte din impozitul său. Este cea mai simplă metodă de a sprijini un ONG și nu costă nimic!

Direcționarea acestor bani de la bugetul de stat către organizația aleasă de dvs. se poate realiza foarte ușor, prin simpla completare a unui formular standard, pe care îl găsiți aici: Formular 230 (dacă veniturile au fost din salarii sau pensii).

ATENȚIEFormularul ANAF nu se vizualizează în browser. Documentul trebuie descărcat (salvat) pe calculator și deschis separat cu Adobe Reader. În acest fel se va putea completa electronic formularul direct în PDF, putând fi apoi listat/scos la imprimantă și semnat (pe hârtie).

Direcționarea acestor fonduri este gratuită și rămâne anonimă.
Vă mulțumim!

 

CE ÎNSEAMNĂ 2%?
2% este o prevedere fiscală prin intermediul căreia orice contribuabil care a avut pe parcursul anului precedent venituri impozabile în România, poate direcţiona până la 2% din impozitul pe venit către o organizaţie neguvernamentală, non-profit (asociaţie sau fundaţie).
Implicați-vă acum și decideți unde!

Suma nu reprezintă o sponsorizare și nici donaţie. Ea este o parte a bugetului de stat care poate fi direcţionată, la cererea fiecărui cetăţean în parte, către entitatea dorită de acesta! Dacă nu folosiţi această opţiune, suma respectivă rămâne încasată de ANAF şi gestionată de stat așa cum va dori acesta.

impozit

Legislația vă dă acum posibilitatea să sprijiniţi organizaţiile non-profit (cum este Academia Aiki Seishin Ryu) permiţându-vă să decideţi dumneavoastră destinaţia a 2% din impozitul pe venit. Găsiți mai jos procedura, în funcţie de sursa dumneavoastră de venit pe anul precedent.

Contribuabilii care au obţinut venituri din salarii sau pensii:

  • Descărcați formularul 230, completați-l cu datele de identificare a dumneavoastră, tipăriți-l pe hârtie și semnați-l. Atenție! Formularul nu se vizualizează direct în browser. Documentul trebuie descărcat (salvat) pe calculator și deschis separat cu Adobe Reader.
  • Suma corespunzatoare a 2% din impozit va fi calculată de către organele fiscale. Puteți lăsa căsuța necompletată.
  • Documentul trebuie depus la Administrația Finanțelor Publice corespunzătoare adresei de domiciliu, până cel târziu pe 25 mai. (Depunerea formularului poate fi făcută și de un reprezentant al Academiei ASR. În acest caz, veți mai semna și o împuternicire în momentul în care lăsați formularul reprezentantului nostru. Nu este nevoie de procură notarială, ci o împuternicire simplă sub forma unei declarații semnate.)

Contribuabilii care au obţinut alte venituri decât cele din salarii (ex. activități independente, chirii, investiții, dividende, etc.):

  • Descărcați formularul 200, completați-l cu informațiile necesare (date de identificare, veniturile realizate, etc.) și semnați-l. Atenție! Formularul nu se vizualizează direct în browser. Documentul trebuie descărcat (salvat) pe calculator și deschis separat cu Adobe Reader.
  • Documentul trebuie depus la Administrația Finanțelor Publice corespunzătoare adresei de domiciliu, până cel târziu pe 25 mai. (Depunerea formularului poate fi făcută și de un reprezentant al Academiei ASR. În acest caz, veți mai semna și o împuternicire în momentul în care lăsați formularul reprezentantului nostru. Nu este nevoie de procură notarială, ci o împuternicire simplă sub forma unei declarații semnate.)

 

IMPORTANT:

  • Formularul se va depune până cel târziu pe 25 mai, fie prin intermediul nostru (dacă ne lăsați formularul completat), fie personal (direct la ghișeul Administrației Finanțelor Publice de care aparțineți, conform domiciliului), fie prin poștă (cu scrisoare recomandată) către Administrația Finanțelor Publice a localității de domiciliu.

 

Administrațiile Finanțelor Publice:

  • Adresele Administrațiilor Finanțelor Publice regionale le găsiți AICI.
  • Adresele Administrațiilor Finanțelor Publice – BUCUREȘTI, click AICI.
  • Arondarea teritoriala – localităţile şi cartierele din administrarea unităţilor teritoriale ale D.G.R.F.P. Bucureşti le gasiti AICI.

 

Variantele electronice ale documentelor (a fi completate în Adobe, semnate și trimise electronic prin portalul e-guvernare.ro) le găsiți aici:

 

Datele de completare a formularului:

Formularele de pe site-ul nostru sunt deja pre-completate cu datele asociației. Dacă aveți însă formularul din alte surse (și este necompletat), va trebui să adăugați și datele referitoare la entitatea non-profit vizată. Mai jos găsiți datele de care aveți nevoie pentru a ne derecţiona 2% din impozitul pe venit:

  • Denumire entitate nonprofit: ASOCIAŢIA CLUBUL SPORTIV ACADEMIA AIKI SEISHIN RYU
  • Cod de identificare fiscala: 35140295
  • Cont bancar (IBAN): RO37 INGB 0000 9999 0544 8735

 

Iată în ce mod va folosi Academia Aiki Seishin Ryu banii primiţi de la dumneavoastră:
– organizarea de cursuri (seminare) de autoapărare și securitate personală cu acces gratuit;
– achiziționarea de echipamente sportive specifice artelor marțiale (saltele, echipamente de protecție și materiale didactice folosite de cursanți în cadrul antrenamentelor);
– promovarea şi dezvoltarea artelor marţiale în România prin organizarea de cursuri, stagii și cantonamente;
– organizarea de campanii antibullying și de promovare a non-violenţei, înţelegerii şi toleranţei în rândul tinerilor;
– organizarea de tabere sportive și cursuri de arte marțiale (tradiționale sau tematice), cu scopul dezvoltării personale și învățării principiilor armoniei (aiki);
– stimularea participarii populaţiei la activităţi sportive prin organizarea de demonstraţii de arte marțiale cu acces gratuit.

 

Share